Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím
naviconcross Logo

Vyhledávání

cross2
search mobile
KOŠÍK(prázdný)

Na celý říjen prodlužujeme AKCI Bezpečný nákup = nabízíme možnost vrácení nevyhovujícího zboží do 14 dní bez udání důvodu a navíc následný odvoz zboží zcela zdarma. Neplatí na atypické výrobky a výrobky na míru. A i nadále dopravné nad 10 000 Kč zdarma po celé ČR!cross

10 let na trhu

Rok 2011

Dne 3.3.2021 naše firma České výrobky a zboží s.r.o. oslaví výročí 10 let od svého založení, odkaz na obchodní rejstřík zde. Na začátku byla firma orientována na prodej služeb přes katalog českých výrobců (čalouníků, hodinových manželů, tesařů, truhlářů, zedníků apod.) Po více než půl roce se firma začala zaměřovat na výrobky od daných výrobců a firem. Vznikly první webové stránky a eshop, na kterém se začalo prodávat cca 400 výrobků od prvních 10 českých výrobců

Roky 2012 - 2014

Do druhého roku už firma vstupovala s jedním brigádníkem, pronajatou kanceláří v sídle firmy a začala dále plnit portfolio českých výrobců. Ve třetím roce se rozrostla o první zaměstnance na plný úvazek a k nábytku začala rozšiřovat sortiment o další české výrobce (keramika, hračky, porcelán, textil). Na konci čtvrtého roku již firma disponovala první kamennou prodejnou (60 m2) v Českých Budějovicích a v portfoliu měla cca 100 českých výrobců a 12 000 výrobků.

Roky 2015 - 2016

V pátém roce se již firma dokázala více prosadit v konkurenci větších firem, vybudovala si postavení na trhu a dokázala se plně přizpůsobit přáním a potřebám zákazníků, jakými bylo hlavně poskytování doplňkových služeb (pomoc s výnosem zboží, výnos zboží, montáž zboží, odvoz starého nábytku). Šestým rokem se firma osamostatnila od půjčoven dodávek a přepravních společností, které do té doby využívala pro přepravu zboží. Přepravní společnosti neuměly a nikdy nebudou umět manipulovat s velkým objemným zbožím jakým je např.: nábytek. Způsobovaly zákazníkům škody na zboží (omlácené rohy, rozbitá zrcadla a křehké věci). Škody bylo od nich obtížné vymoci. Špatný dojem žádné peníze nevynahradí, zákazník je nespokojený a zklamaný. Proto jsme zakoupili první dodávku vhodnou hlavně pro rozvoz nábytku a stavebnin. Tento rok byl zlomový i pro celou firmu, jelikož se díky vlastní autodopravě a proškoleným řidičům rapidně snížila škodovost u zboží. Kvalita a spokojenost zákazníků byla a stále je pro nás to nejdůležitější, a díky tomu se postupně začali zákazníci k naší firmě vracet a nakupovat nové zboží, případně doporučovali naši firmu svým známým a kolegům. 

Rok 2017

Sedmý rok zahájila naše firma koupí dalšího automobilu na přepravu zboží. Jednalo se už o plachtovou dodávku do 3,5 T, která byla díky velkému úložnému prostoru 23 m3 vhodná hlavně pro přepravu postelí, pohovek a válend. Pro menší zakázky, které se nedají rozbít nebo poničit (hračky, textil), začala firma využívat Českou poštu a PPL. Tento rok vznikl úplně nový eshop s řadou nových funkcí, včetně snadnější editace výrobků a kvalitnější zpracování obrázků a textů.

Roky 2018 - 2019

Další rok a rok poté již firma přesídlila do větších prostor (800 m2) a vybudovala zázemí pro celou firmu v OC Šumava ve 2. patře. Zde se nacházejí 2 kanceláře, kamenná prodejna (500 m2) a sklady (300 m2). Nakoupili jsme další 2 plachtové dodávky, přijali další 2 řidiče, dispečera a skladníka. Naše zboží jsme začali rozvážet i do dalších zemí mimo Českou Republiku a to do evropských států jako jsou Slovensko, Polsko, Rakousko, Německo a Francie.

Roky 2020 a výhled do dalších let

Rok 2020 i naši firmu ovlivnil celosvětově rozšířený virus Covid - 19. Výsledkem bylo postupné přecházení z prodeje na kamenné prodejně (která byla několikrát díky vládním nařízením zavřená a opět otevřená) na internetový prodej přes náš e-shop. Firma rozšířila sortiment na 15 000 výrobků od cca 170 českých výrobců, kteří jsou již ze všech koutů České Republiky. Náš tým se stabilizoval a našli jsme optimální systém, kterým máme v plánu pokračovat i v následujících letech. Na rok 2021 chystáme několik novinek a inovací, z nichž asi největší bude stěhování z OC Šumava v Českých Budějovicích do vlastních prostor. Rádi bychom Vám v nových prostorách nabídli k prodeji přes internet i prodej přes kamennou prodejnu o velikosti alespoň 1000 m2, k tomu vlastní logistické centrum jak k osobnímu odběru zboží, tak i rozvoz zboží přímo k zákazníkům a kvalitní poradenskou činnost všemi formami komunikace (osobní návštěva, telefonický nebo písemný kontakt). Další novinkou bude naplnění e-shopu na více než 20 tisíc kvalitních českých výrobků a překročení hranice 200 výrobců. Budeme rádi, pokud i Vy, kteří čtete tyto řádky, podpoříte naši firmu koupí některého z našich kvalitních českých výrobků, nebo i pouhým ,,Like,, na našich facebookových stránkách zde. Děkujeme.

Ing. Milan Petrle - jednatel a majitel společnosti