naviconcross Logo

Vyhledávání

cross2
search mobile
KOŠÍK(prázdný)

Tip na prosinec: Vybírejte zboží ze skladových zásob ZDE s dodáním do Vánoc!!! Stále poskytujeme službu bezpečný nákup a dopravné k objednávce nad 10 000 Kč zdarma po celé ČR.
cross

Doprava a platba

Využijte naši vlastní spolehlivou dopravu od CZVYROBKY.cz

Vámi vybraný nábytek přivezeme spolehlivě kamkoli po celé České republice. 

Garantujeme
nepoškozené zboží.

Náš proškolený řidič v případě potřeby pomůže s výnosem a smontuje nábytek na určeném místě.

Pro informace o orientačních trasách rozvozů našimi vozy klikněte na mapu nebo ZDE

Doprava po ČR (při využití Dopravy Českých výrobků)

  • Do 1 000 Kč  =  249 Kč dopravné (při balení více ks výrobků od různých dodavatelů je dopravné násobeno počtem balíků)
  • Do 7 000 Kč  =  399 Kč dopravné
  • Nad 7 000 Kč  =  599 Kč dopravné
  • Nad 10 000 Kč  =  ZDARMA! (nevztahuje se na těžké paletové zboží - betonové výrobky, brikety, stavebniny, zahradní nábytek (větší množství))

Doprava po ČR (při využití přepravní služby)

  • Do 1 000 Kč  =  249 Kč dopravné (při balení více ks výrobků od různých dodavatelů je dopravné násobeno počtem balíků)
  • Do 7 000 Kč  =  999 Kč dopravné
  • Nad 7 000 Kč  =  1499 Kč dopravné
  • Nad 10 000 Kč  =  1999 Kč dopravné

Zásilku rozváží jeden pracovník, který zboží doručí "od domu k domu", tj. od čísla popisného k číslu popisnému (před dveře). Výnos do patra a další manipulace není v této službě zahrnuta.

V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům vybraného dopravce, vyhrazujeme si právo pro Vás vybrat jiného dopravce. O této změně budete informováni.

Dopravné na Slovensko případně do dalších zemí je kalkulována individuálně. U vybraných produktů je cena dopravy řešena rovněž individuálně, pro bližší informace nás kontaktujte.

Doplňkové služby

  • Kompletní služby - tato služba zahrnuje pomoc s výnosem od řidiče (je nutná aktivní pomoc ze strany zákazníka přímo na místě doručení), montáž objednaného zboží a odvoz obalových materiálů. Tato služba je kalkulována individuálně.

  • Pomoc s výnosem zboží - proškolený pracovník Vám pomůže při manipulaci se zbožím na místo určení. V případě této služby je nutná aktivní pomoc ze strany zákazníka (nejlépe pomoc silného muže). Pomoc s výnosem je orientačně kalkulována za 200 Kč, případně pomoc se zbožím do patra za cca 300 Kč/patro. Není-li na místě zajištěna odpovídající pomocná síla, je řidič oprávněn zboží odvézt zpět na centrální sklad. Náklady za opětovné doručení nese kupující.

  • Výnos zboží - jeden či dva proškolení pracovníci zboží vynesou na místo určené zákazníkem, není potřeba aktivní pomoc ze strany zákazníka. Standardně je cena za výnos kalkulována jako jedna cesta s 1 kusem nábytku ve 2 pracovnících za min. 1000 Kč. Cena se dále odvíjí od počtu pater, charakteristiky domu či bytu, velikosti schodiště, výtahu, atd. POZOR - řidič jezdí standardně sám, proto se v ceně této služby promítá také vyslání druhého pracovníka. Nevyžaduje-li to povaha zboží, závozník není vysílán a řidič zboží vynese sám.

  • Montáž zboží - proškolení pracovníci u Vás zboží zakoupené u naší firmy smontují. U čalouněného zboží (postele, pohovky) je cena za montáž přibližně 500 - 1000 Kč, u sektorového nábytku (skříně, komody, lavice, stoly) se cena pohybuje v rozmezí 20 - 30% z celkové ceny zboží. Montáž nezahrnuje připevnění zboží do zdi, do betonu, popř. k jinému nábytku.
    DŮLEŽITÉ: Montáž lze uskutečnit výhradně v připravené místnosti, nikoli v rekonstruovaných prostorách. Je nutné zabezpečit dostatečně velký manipulační prostor, odklizení drobných dekorací, obrazů a dalších předmětů, které by se mohly při manipulaci s montovaným zbožím poškodit. Nebude-li tato podmínka splněna, nenese prodávající zodpovědnost za případné způsobené škody.

  • Odvoz starého nábytku - naše firma zajišťuje také odvoz a ekologickou likvidaci starého nábytku. Služba je vždy podmíněna nákupem nového zboží od naší firmy. U zákazníka se zboží vymění kus za kus, tj. jednolůžková postel za jednolůžkovou postel - vždy se jedná o výměnu zboží stejných rozměrů. Cena za tuto službu je stanovena na 1000 Kč/ks. Součástí ceny není snesení nábytku a jeho demontáž. Není-li dohodnuto jinak, musí být odvážené zboží připraveno k převozu, tzn. demontováno a vyneseno před dům tak, aby ho řidič mohl rovnou naložit a odvézt.

Pro stanovení kalkulace je vždy nutné specifikovat, o jaké zboží se konkrétně jedná a kam bude vynášeno (rodinný nebo panelový dům, možnost výtahu, šířka schodů či dveří). Případné dotazy rádi zodpovíme písemně na e-mailu info@czvyrobky.cz nebo telefonicky na telefonním čísle 774 625 566.

Možnosti dopravy

  • Vlastní dodávkou Českých Výrobků - dopravné je dle hodnoty objednávky Doporučujeme při objednávkách větších rozměrů (nábytek) nebo keramického či skleněného zboží, kdy Vám přiveze zboží náš proškolený řidič případně potřeby i se závozníkem. Dáváme si na dopravě našich výrobků velmi záležet, víme jak s nimi šetrně zacházet a máme perfektně zmáknutý přenos i těžkého nábytku na místo, kam potřebujete.
  • PPL, FOFR ověřený kurýr - dopravné je dle hodnoty objednávky
  • Osobní odběr (ZDARMA) - centrální sklad Třitim 31, 375 01 Žimutice

Možnosti platby

Hotově (na místě při předání zboží řidiči naší vlastní dopravy)

Dobírkou (+79 Kč) při předání zboží řidiči přepravní společnosti PPL, GLS

Bankovním převodem (100% předem na účet naší společnosti)

Složenkou

Objednávka nad 2. 000 Kč většinou zálohovou fakturou u neskladových produktů (min. 25 % z celkové výše objednávky). Záloha nemusí být vždy vyžadována, zaleží na charakteru zboží

Orientační dodací lhůta

  • Nábytek: 3 dny až 12 týdnů (dle objednávky a počtu skladových zásob)
  • Krby a kamna: 1 - 4 týdny
  • Hračky: do 1 týdne
  • Keramika a porcelán: 3 dny - 4 týdny (dle skladových zásob)
  • Kovovýroba: 1 - 4 týdny
  • Nádobí: do 1 týdne
  • Oblečení: do 1 týdne
  • Plastové výrobky: do 1 týdne
  • Sportovní věci: 3 dny - 4 týdny (dle skladových zásob)
  • Stavebnictví: 1 - 4 týdny
  • Textil: do 1 týdne (dle dodávky zboží)
  • Výrobky z kamene: 3 dny - 4 týdny (dle skladových zásob)
  • Zahrada: 1 - 4 týdny

Termíny dodání

  • Zboží, které je skladem, po dohodě s naším personálem, si může kupující vyzvednout okamžitě na centrálním skladě Třitim 31, 375 01 Žimutice.
  • Zboží, které je skladem a zákazník žádá jeho doručení a je možné ho zaslat kurýrní službou je dodací lhůta 3 – 7 pracovních dní.
  • U zboží, které je skladem a zákazník žádá jeho doručení a NENÍ možné jej zaslat kurýrní službou, činí dodací lhůta 3 – 14 dní, dle plánování tras rozvozů naší vlastní firemní dopravou.
  • Dodací lhůta u zboží na objednávku činí 2 – 10 týdnů, dle charakteru zakázky a možnosti výrobce. U každého zboží v našem internetovém katalogu lze odeslat dotaz na dostupnost zboží (zda je zboží skladem, nebo jaká je předpokládaná dodací lhůta). Ideální si před závaznou objednávkou zavolat na telefonní číslo: 774 625 566 a ověřit si dostupnost a termín dodání. Děkujeme!

Jak probíhá doprava z E-shopu?

  • Přepravní služba Vás předem vyrozumí na telefonním čísle ve Vaší objednávce o termínu dodání. Bez telefonického spojení dosažitelného přes den nebude Vaše objednávka vyřízena.
  • Zboží bude doručeno na Vaši adresu najatým dopravcem, nebo kurýrní službou. Takto expedované zboží je doručováno před první vchodové dveře. Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domě či do patra.
  • Kupující má povinnost zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a učinit zápis o poškození na dodací list. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
  • Kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit do 3 pracovních dnů ode dne doručení. Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
  • Nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky. Pokud tak neučiní, je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním, tzn. náklady spojené s přepravou.
  • Odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese, bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.
  • Osobní odběr – zboží je možné, po předchozí dohodě s našimi operátory, převzít na skladě Třitim 31, 375 01 Žimutice. V případě osobních odběrů či platbě je nutné se nejdříve dostavit na sklad, kde je provedena platba v hotovosti. Na základě platby je zákazníkovi vystavena na pokladně skladu faktura, se kterou následně lze odebrat zboží ze skladu.
  • Většina tzv. dřevěného zboží (pokojové stěny, kuchyně, skříně apod.) je doručována v demontovaném stavu. Naše firma v případě zájmu zprostředkuje ve vybraných lokalitách odbornou montáž (není zahrnuta v ceně).